A ropogós zöldségekből, tésztából vagy burgonyából készült salátáknak eltérő karaktert adhatsz a különböző dresszingekkel. 5 lehengerlő változatot mutatunk.

5 tuti dresszing – avagy így lesz ellenállhatatlan a salátád!

NARANCSOS

Keverj össze 1 db narancs frissen kifacsart levét 1,5 dl natúr joghurttal, 1/2 dl tejföllel, némi sóval, borssal és 1 tk cukorral. Ezt a változatot akár a tésztasalátákhoz is adhatod, különleges ízhatás lesz az eredmény.

FOKHAGYMÁS

Vágj apróra 1 gerezd fokhagymát és 3 ág rozmaringot. Add hozzá 1,5 dl húslevesalapléhez és 2 ek citromléhez, ízesítsd sóval, borssal, és alaposan keverd össze. Mivel az öntet összes hozzávalója remekül illik a sültekhez, az ezek mellé kínált salátát is gazdagíthatod vele.

PARADICSOMOS

Apríts fel 1 kis fej vöröshagymát és 1 db paradicsomot, aztán vegyítsd el 1 ek ecettel, 1 dl zöldségleves-alaplével és 1 ek olajjal. Őrölj hozzá egy kevés fehér borsot is. Szinte bármilyen friss salátakeverékhez illik.

MUSTÁROS

A pikáns öntetet 2 tk mustárból, 1,5 dl tejfölből, 1 ek balzsamecetből és 1 ek olívaolajból állíthatod össze, 1-1 csipet sóval, borssal és cukorral együtt.

ZÖLDFŰSZERES

Adj 1 ek olívaolajhoz ugyanannyi citromlevet, majd gazdagítsd a keveréket 1/2-1/2 csokor felaprított snidlinggel és petrezselyemmel. Remekül kiegészíti az egyszerű zöldsaláta-keveréket.

+1 TIPP: Így kevésbé hizlal!

Bár a legtöbb zöldségsalátának alacsony a kalóriatartalma, érdemes vigyázni a szószokkal! Az olajokat kár kihagyni a receptből, míg a tejfölből, joghurtból megéri az alacsonyabb zsírtartalmú változatot választani.

 

Hozzászólások

Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.