Magazin

A jó brownie kicsit ragacsos, krémes. Ha kiszárítjuk, akkor már egy nyögvenyelős kevert süti lesz belőle. Tehát nagyon oda kell figyelni a sütési időre.
Ha nem akarunk téli (fél)álomba merülni, akkor próbáljuk minél tovább megőrizni a nyári fitt, felpörgött állapotunkat. Segít benne a vitalizáló narancssárga menü. Már a látványuk is jókedvvel és energiával tölt fel, nem is beszélve a bennük lévő többféle vitaminról és ásványi anyagról.
Ha már muszáj nassolni az esti tévé vagy a baráti traccsparti mellé, akkor legalább időnként érdemes a csipszek és a bonbonok helyett valami egészségesebb változatot keresni. Például ropogtathatunk dióféléket, ezekben legalább rengeteg egészséges vitamin és ásványi anyag is van (a mértékre azért figyelni kell, mert a kalóriatartalmuk sajnos elég magas).
Az egyik legnépszerűbb süteményünk, hagyományosan cukrozott dió és savanykás baracklekvár kerül az omlós tésztarétegek közé, tetejét pedig fényes csokimáz fedi. Nincs igazi szezonja, a cukrászdákban szinte mindig kapható, de leggyakrabban húsvétkor és karácsonykor készítjük.
A csirke igazi jolly joker, ha húsételekről van szó. Bár önmagában nincs benne semmi izgalmas, de kiválóan fűszerezhető, rengeteg szósz illik hozzá, és gyorsan elkészül. Ahhoz, hogy kihozzuk belőle a maximumot, jól jöhet néhány jól bevált tipp, amelyet bármikor bevethetünk.
Mindenkinek ismerős lehet a probléma: nyakig lisztesen rájössz, hiányzik valami a hozzávalók közül. Ha a kamrapolcon nem találod, helyettesítheted mással, és a sütemény vagy a torta mégis sikerülni fog.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.