Magazin

Süthetjük, főzhetjük, készíthetünk belőle csipszet, vagy pürét. Trükkök és praktikák a krumplipucolásra.
A birsalmát nyersen nemigen fogyasztjuk, és ráadásul már hideg tisztaszobánk sincs, ahol sokáig elállna (és közben illatosítana). Tehát általában érdemes rögtön befőzni, ha hozzájutunk egy szép adaghoz.
Az almaecet egy igazi csodaszer. Amellett, hogy a konyhákban évek óta hódít ez a pár száz forintos ecet, a fogyókúrázók körében is népszerű. De nézzük, hogy milyen jótékony hatásai vannak annak, ha minden nap belecsempészed az ételeidbe, vagy vízzel hígítva, egy kis mézzel édesítve, iszol néhány kortyot belőle.
Sokak kedvence a lekváros rácsos pite. Sokféle tésztából, sokféle töltelékkel készülhet. Mindegyik kicsit más, még a formázás is sokat változtathat az ízen és az állagon, a vékony rácsok ropogósra sülnek, a vastagabbak inkább omlósak.
Sok fiatal kollégiumban tölti a hétvégéket, hiányzik a mama vasárnapi kosztja. Ha mi akarunk főzni, kezdő szakácsként rém bonyolultnak érezhetjük a legegyszerűbb rántott hús, brassói vagy paprikás csirke elkészítését. Adunk pár tanácsot, hogy milyen hibákat kerüljünk el.
Ma már ugyan kicsit kiment a divatból (a leveseket vagy a bennük főtt áttört zöldségekkel vagy habarással sűrítjük, főzeléket meg már alig eszünk), de van jó néhány közkedvelt magyaros étel, amelyekből egyszerűen nem hiányozhat az az állag és az az íz, amit csak a hagyományos magyaros rántással tudunk megadni az ételnek.
Édesen
Nyáron a gyümölcsöké a főszerep, de ősszel már a mákkal, a dióval, a sütőtökkel töltjük meg a süteményeinket. Íme 10 igazán házias mákos desszert! (A sütemény nevére kattintva eljutsz a recepthez!)
A sárgarépa az egyik legvitamindúsabb gyökérzöldségünk, ám sokszor csak a húslevesben landol. A béta-karotinban, A-vitaminban gazdag sárgarépának rengeteg jó hatása van az egészségre, érdemes belőle minél többet fogyasztani és nemcsak főzve, hanem nyersen is.
Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.